مراکز خرید تایلند
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک تایلند

یکی از مراکزقیمت تور تایلند خرید نسبتا ارزان بانکوک، مرکز خرید پلاتینیومنرخ ویژه تور تایلند می باشد که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار وسوسه انگیز است. این مجموعه دارای 6 طبقه با انواع فروشگاه های پوشاک و لباس های فرم می باشد. توریستان و گردشگرانی که علاقه مند به مکان های انبوه فروشی می باشند می توانند به این مرکز خرید مراجعه نمایند.تور تایلند بهار 97

همچنین در این فروشگاه انواع رستوران تور تایلند تابستان 97های خوب نیز وجود دارد که مسافرین عزیز تور تایلند می توانند بعد از خرید به آنتور تایلند اردیبهشت 97ها سر بزنند. گفتنی است که اجناس این مرکز خرید خارج از فصل مد می باشد اما با برند های روز دنیا.

 

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک تایلند

 

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک تایلند


بازار مواد غذایی اورتور کور تایلند

یکی از چهارمین بقیمت تور تایلندازار مواد غذایی تازه در کل جهان، بازار مواد غذایی اور تور کور است که بهترین گزینه و پیتور تایلند تابستان 97شنهاد برای آشپز هاست. این مرکز خرید در کنار بازار Chatuchak واقع می باشد. مسافرین عزیز تور تایلند میتوانند بهد از خرید وسایل برای خرید اغذیه تازه و اصل به اینجا سرنرخ ویژه تور تایلند بزنند. مواد غذایی موجود در این مرکز خرید به قیمت مناسبتور تایلند بهار 97 به فروش می رسد. 

مرکز خرید اور تور کور یکی از بهترین فرتور تایلند اردیبهشت 97وشگاه های بانکوک می باشد.

 

 

بازار مواد غذایی اور تور کور تایلند

 

بازار مواد غذایی اور تور کور تایلند

 


بازار گل بانکوک

یکی از جذابترین و پرقیمت تور تایلندطرفدارترین مراکز خرید نزد مسافرین تور تایلند، بازار گل بانکوک می باشد که در این بازتور تایلند تابستان 97ار انواع گل های نیلوفر، رز، ارکیده و ... نگه داری و به فروش می رسدتور تایلند اردیبهشت 97. در بازار گل بانکوک چه به صورت عمده و چه به صورت تک بازدید کنندگان عزیز می توانننرخ ویژه تور تایلندد خریداری کنند به صورتی که هر بسته ی گل از 50 تا 100 شاخه می باشد.

قیمت فروش نیز مناسب می باشدتور تایلند بهار 97 البته در طول زمان نمایشگاه ازتخفیف خوبی نیز برخوردار است. مسافرین عزیز که علاقه مند به گل ها و خرید آنها هستند میتوانند  از این بازار مهیج و زیبا دیدن نمایند.

 

 

بازار گل بانکوک

 

بازار گل بانکوک


مرکز خرید محله چینی ها بانکوک

در دو کوچهقیمت تور تایلند باریک Yaowarat و Chao که به محله چیننرخ ویژه تور تایلندی ها معروف است مغازه های رنگانگتور تایلند تابستان 97ی وجود دارد که مسافرین عزیز تور تایلند می توانند تمامی خرید ها و هر آنچه که مد نظر دارند را خریداری نمایند.

محله چینی ها بسیار عجیب و مهیج است زیرا تمامی وسایل و ابزارآلات با دست کار شده، گیاهانی با خاصیت دارویی، مغازه هایی که آموزش طب چینیتور تایلند بهار 97 می دهند، لوازم آرایشی و ... را می توان در اینجا یافت و خریداری کرد. تور تایلند اردیبهشت 97

 

 

مرکز خرید محله چینی ها بانکوک

 

مرکز خرید محله چینی ها بانکوک


بازار Asiatique the Riverfront بانکوک

 بازاری ترکیبی از بازارهقیمت تور تایلندای شبانه و مراکز تجاری که در شهر بانکوک قرار دارد بازار Asiatique the Riverfront یکی از بهترین مراکز تجاری و بین المتور تایلند تابستان 97للی است. در این مرکز خرید بیش از 1500 بوتیک وجود دارد همچنین بیش از 40 رستوران با سرو غذاهای مختلف آماده برای پذیرایی از میهمانان تور تایلند می باشند.

بوتیک های این بازار از ساعت 17 بعد از ظهر باز می بانرخ ویژه تور تایلندشند و میافرین عزیز می توانند تمامی مایحتاج و هدیه های خود را با بهترین قیمت از این مکان خریداری نمایند. جالب است که در اینتور تایلند اردیبهشت 97 مرکز خرید نمایش های عروسکی براتور تایلند بهار 97ی سرگرم کردن کودکان و خانواده ها اجرا می شود.

 

 

بازار Asiatique the Riverfront بانکوک

 

بازار Asiatique the Riverfront بانکوک

 

 




:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,معرفی مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: